Tuesday, February 8, 2011

Persamaan...Takdir @ Jodoh...???...

hye all...
aq pn x taw knp aq nk wt tajuk ni...
ni idea dr someone la kn...
tp mcm agk menarik utk dikongsi kn bersama...
so guys...
let get on with it...

Persamaan selalu kekadang tu berlaku antara kita...
sbg contoh...
minat wrna sama...
ad baju sama...
muka nmpk mcm sama...
kepala otak pn mcm sama...
n ap2 lagi la...

especially mereka yg berpsgn
sgt suka bnda yg sama ni...
n dyorg slalu anggap klau ad bnda cmni...
itu adalah jodoh...
tp..
kita mne taw kn sume bnda tu kn...
takdir je kot tetiba bley sama...
tp klau jodoh bgus gk...

so jom tgk situasi...

minah A n mamat B ni satu klas...
minah A ni join sesebuah klab ni...
n then ad mamat B ni pn join gk...
(semua ni berlaku tnpa pengetahuan mereka la)
skang ni...dlm kehidupan seharian mereka...
kt mne minah A ni ad...kt situ gk mamat B ni ad...
kt klas...kt klab...kt situ...kt sini...
mcm kapel plak kn...tp x...
so..
persamaan ni jodoh dyorg ke takdir...???...
(who knows kn)...

situasi nya berakhir dgn akhirnya mamat ngan minah ni mmg jodoh...
bagus la klau cmtu kn...dh nme nya takdir...
jp...
jodoh ngan takdir sesuatu yg sama ea...??..
aah pning la..
knp la aq g wat tajuk ni...

(Penulis pn sndri x phm ngan ap yg diceritakn ni...)

2 comments:

biharahim said...

sikit pon tak terasa :P
haha. weh! cepat2 la carik cik girlfrie! xsbar aku nak thu sape gerangannye :]

Da Mezmerize said...

aq x de lagi la cik gilrfrie...klau ko nk bley gk...bakal cik girlfrie dh ad dh...

Post a Comment